הצהרת נגישות
החברה ״מתן מחשוב תפעול וניהול בע״מ״ רואה חשיבות רבה במתן שירות שיוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות
הניתן ללקוחות עם מוגבלות. מתוך רצון לאפשר חווית גלישה טובה יותר, הונגש האתר גם לבעלי מוגבלות.
חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו.
במידה ונתקלתם בכשל או ליקוי כלשהו בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 03-9233414
במייל: info@matan-consulting.com
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו
עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
הצהרת נגישות
החברה ״מתן מחשוב תפעול וניהול בע״מ״ רואה חשיבות רבה במתן שירות שיוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות
הניתן ללקוחות עם מוגבלות. מתוך רצון לאפשר חווית גלישה טובה יותר, הונגש האתר גם לבעלי מוגבלות.
חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו.
במידה ונתקלתם בכשל או ליקוי כלשהו בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 03-9233414
במייל: info@matan-consulting.com
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו
עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
הצהרת נגישות
החברה ״מתן מחשוב תפעול וניהול בע״מ״ רואה חשיבות רבה במתן שירות שיוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות
הניתן ללקוחות עם מוגבלות. מתוך רצון לאפשר חווית גלישה טובה יותר, הונגש האתר גם לבעלי מוגבלות.
חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו.
במידה ונתקלתם בכשל או ליקוי כלשהו בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 03-9233414
במייל: info@matan-consulting.com
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו
עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
עד 50% הנחה על כל השטיחים באתר! SUMMER SALE
Store
Policy
Customer Care
I’m a customer care section. I’m a great place to write a long text about your company and your services, and, most importantly, how to contact your store with queries. Writing a detailed customer care policy is a great way to build trust and reassure your customers that they can buy with confidence.
I'm the second paragraph in your customer care section. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.
Privacy & Safety
I’m a privacy & safety policy section. I’m a great place to inform your customers about how you use, store, and protect their personal information. Add details such as how you use third-party banking to verify payment, the way you collect data or when will you contact users after their purchase was completed successfully.
Your user’s privacy is of the highest importance to your business, so take the time to write an accurate and detailed policy. Use straightforward language to gain their trust and make sure they keep coming back to your site!
Wholesale Inquiries
I’m a wholesale inquiries section. I’m a great place to inform other retailers about how they can sell your stunning products. Use plain language and give as much information as possible in order to promote your business and take it to the
next level!
I'm the second paragraph in your wholesale inquiries section. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.
Payment Methods
- Credit / Debit Cards
- PAYPAL
- Offline Payments